Indtast venligst dit brugernavn og adgangkode:
» Glemt din adgangskode?

Når vagten skal kommunikere

I langt størsteparten af Euro|Codes opgaver benytter vores vagter sig af dialog med andre mennesker for at løse problemerne. Om det er i et storcenter, en butik eller på en messe gør ingen forskel. Hvis ikke vagterne kan kommunikere, kan de ikke løse problemerne.

Derfor kalder vi denne type vagtløsninger for servicevagt ud fra devisen om, at hvor der er behov for kommunikation, er der behov for service. Alene det at tage sig tid til en snak er en service, og når dialogen samtidig er målrettet mod at løse et problem på fredelig vis, bliver servicen proaktiv.

Som kunde i Euro|Code kan du anvende servicevagtalle de steder, hvor der er behov for målrettet og service-orienteret kommunikation. Typisk et sted hvor der er mange mennesker såsom butikker, indkøbscentre,messermed videre.

Vores tilstedeværelse kan skaleres og tilpasses omstændighederne. Eksempelvis i form af runderinger mellem flere afdelinger af en butikskæde, hvilket giver en høj grad af synlighed i et givent område. Vagten kan tilkaldes når som helst, og udgifterne til sikkerhed kan fordeles mellem forskellige butikker. Der kunne dog også være tale om en fast vagt-tjeneste i butikken, så vagten er synlig hele tiden.

Vagternes hovedopgave er gennem synlighed og proaktiv dialog at forhindre såvel internt og eksternt tyveri som voldsepisoder.

Med servicevagt får du et specialiseret produkt med en effektiv forebyggende effekt.

Døgnåbent alarm-nummer:
70 222 911

Euro|Code A/S
Lyngby Hovedgade 27, 3. sal
2800 Lyngby
Email :
Fax : 45 87 45 01

FOKUS PÅ
Diverse

 

Copyright © Euro|Code - All Rights Reserved.

DANPAQ Web Content Management System by DAN.